Wednesday, September 15, 2010

Time G raya umah ye !






















14.09.10
8.30 pm


hahaha..time tu laa aku g beraya at umah Nurul Fatihah Lina..gembira xterkata bab ada owg nk anta aku g umh ye hhahaa..Dia kn owg terpenting dlm idup aku haha..Al maklum a aku xda kakak hahahah..Mle2 gni,mak aku say 'kak,g laa siap..6ti bonda anta g umah Kak Tyhah' hahah..aku ni apa lagi terus g mnd n gosok baju..Pkai bju krg g umah dia..haha...N then aku msj kak tyhah gni 'akak,mlm ni adq pkai bju krg'..N then dia bls gni 'pkai bju krg,ayu a dia ni mlm ni' hahaha..Dia ske sgt mngjng aku tau ! hahaaha.Wlaupun dia ske mngjng aku tp aku syg dia ngt ! Syg sendat2 ! hahaaha ayt dia tuh sendat2 ! hahaha...N then aku smpai umh dia..Aku msj dia laa sbb xknl umh dia..hehe..Lps tuh,dia pun turun dgn pkai bju wrna pink ! Pink sokmo dia hahaa...Al maklum laa wrna pink dia ske hahaha...N then aku smpai laa umah dia.Umah dia sunyi je,jst ad nenek dia,dia n sedare dia..Debor n malu wse haha...N then dia hidangkn air...Lpas tuh aku minum a air..hahaa...N then air aku dh abs,aku ambk a yg adq aku pnyer,aku tuangkn separuh air dia ke glas aku haha..Skali skla buat gitu xpe bab Kak Tyhah xnmpk..Last2 kli ke3 aku buat bgitu,kantoi ! hahaha.. N then dia ckp gni rse 'air dh abs xgtau,nk ambk ni ' hahah..sebotol dia bg kt aku hahaha..Malu gles mase tuhh ! hahaa.. N then tiba2 dia duk sblh aku kt sofa..Terkejut aku ! hahaha...N then mak dia blik,dlm 2 or 3 minit lps tuh..Aku pun blik laa..bab dh dkt kul 10.00 mlm haha..N then dia tnye 'nk akak anta ke?' aku pun jwb 'mesti a nk..hahah' gitu laa ak jwb..N then aku jentik telinga dia n cubit pipi dia ! hahaha...Tercapai gak hajat nk buli dia ! hahaha..Pdan mke dia hahaha..Lpas blik,gayut ngn dia lak hahaa..Dlm 4o mnt je gyt hahaa..Pada 15.09.10, Kak tyhah lak dtg umah aku..Turn aku plak lyan tetamu hahaha...Nasib baik mak aku ada,xlaa gelabah sgt hahaha..Aku kcau adq dia minum air,smpai adq dia xleh minum air hahha..Jaat aku kn ! hahah :p.... N then aku msj dia..Padahal dia duk dpn mata je,tp nk msj gak..Xke bzr kdt nmanye..hahaha..Aku msj dia 'akak,bila nk ambk pix?' dia pun bls 'jom a ambk pix' hahaha..N then duk main mata tnye bila nk ambk pix haha..Last2 mase dia nk blik bru ambk pix hhaa..Tp pix xwpe jd a..Gram guh ! hahaha..B4 blik aku bersalam ngn fmly dia dulu..N then aku cubit dia 2x ag..hahaha..Pdan mke dia ! Dia degil ngt ekpon haha..2 Je laa nk story ari nih ! papai