Saturday, August 21, 2010

Feelings !

Selamat Tengah Hari :(



Entah kenapa hari ini aku merasakan diri aku dalam kesepian dan kesunyian..Mungkin sebab aku jarang berhubung dengan orang yang aku sayang...LAgipun aku dapat merasakan hubungan aku dan dia tidak seperti dulu kala lagi....Seperti semuanya sudah berubah...Aku risau kerana aku takut kehilangan dia..Aku tau aku tidak sempurna..Bagi aku biarlah aku terseksa asalkan orang-orang disekeliling aku bahagia ! Aku xtau laa npe aku slalu mikir gtu ! Kwan2 aku slalu beleter ke aku sal aku mkir gtu....Hmmm,nk buat cmne kn....Aku xleh tgk lau orang-orang yang aku sayang bersedih,berduka,terluka n smua perkara yang boleh buat mereka smua sdh...

Kadang-kadang aku fikir,bila agaknya ada orang yang boleh faham diriku aku sepenuhnya,sayangi aku sepenuhnya.....Mungkin satu hari nanti...Klau orang-orang yang aku sayangi,pergi meninggalkan hidup aku,aku xtahu apa akan terjadi pada diri aku..
Korang semua plizz dont leave me k ! I cannot live without your alls !